Vaga del 8 de març

Benvolgudes famílies cooperativistes,

L’Escola Teide sempre ha defensat els valors democràtics de la igualtat de drets i per això us informem que per aquest dijous dia 8 de març hi ha convocada una vaga d’àmbit general, a la qual, els sindicats d’estudiants també s’hi han adherit. Tot i que la convocatòria és general, l’objectiu d’aquesta vaga és sensibilitzar a la societat del paper de la dona en el món laboral i la seva situació de desigualtat.

L’escola romandrà oberta i realitzarà activitats lectives normalitzades tot i que es respectarà el dret a vaga de les persones o estudiants que hi vulguin participar. En el cas dels estudiants, només els alumnes de 3r i 4t d’ESO tenen dret a vaga segons la normativa actual però, com que són menors, és obligatori presentar una autorització per part de les famílies abans del dia de la vaga.

La sortida curricular prevista per aquests dos cursos es realitzarà igualment davant la impossibilitat de concertar una nova data amb l’empresa organitzadora.

El document d’autorització està disponible aquí:.

Autorització de vaga menors d'edat.