Convocatòria de vaga

Benvolgudes famílies de 3r i 4t ESO,

“El sindicat d’estudiants” proposa vaga el proper dijous,  26 d’octubre  (és l'única organització estudiantil que ho demana). Si cap alumne  de 3r  i de 4t de E. Secundària vol afegir-se  a aquesta convocatòria haurà de portar  la corresponent autorització de pare/mare o tutor legal en el dia de demà dimecres, dia 25 d’octubre. El full d'autorització ha estat enviat a les famílies per correu electrònic i també el podeu descarregar aquí.

En jornades com aquesta, cal que les famílies tinguin clar que el centre segueix l’horari habitual i que es continua l’activitat lectiva, encara que el nombre d’alumnes sigui reduït. Des de l’escola Teide  sempre s’ha respectat el dret de vaga dels nostres  estudiants, tot i que aquest  curs està sent un curts difícil on s’han vist perjudicades forces classes.

Els alumnes de 1r i 2n d’ ESO no poden acollir-se al dret de manifestació i per tant tenen l’obligació d’assistir a les activitats del centre.

Per a qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb el Cap d’Estudis o direcció.