Servei d’acollida

Entre les 8:00 i les 9:00 del matí, les famílies que ho necessitin poden fer ús del servei d’acolliment matinal , on poden deixar els seus fills o filles a càrrec de monitors. Aquest servei es pot utilitzar de manera fixa o esporàdica i té com a objectiu facilitar als pares i mares la compaginació dels horaris familiars i escolars. Es procura crear un ambient tranquil i acollidor per tal que sigui un espai còmode i familiar per als infants.

Per a més informació i inscripcions han de posar-se en contacte amb secretaria. En qualsevol cas, les famílies que en vulguin fer ús, han d’omplir el full corresponent.

En cas de demanada també s’ofereix acollida de 17:00 a 18:00 hores.