Model educatiu

La nostra escola és una escola cooperativa oberta a tothom, des d’infantil fins a 4t ESO que fonamenta el seu model educatiu en els següents projectes:

Aprenentatge Basat en Projectes (ABP)

Els nostres alumnes i el seu aprenentatge són el centre de la nostra atenció.

Oferim un Aprenentatge Basat en Projectes que garanteix que siguin els propis alumnes els qui marquin el seu camí, convertint-los en protagonistes del seu procés educatiu a través de reptes de la vida real que els hi són propers.

L’aprenentatge no només és saber, sinó que cal aplicar aquest coneixement i saber fer.

Plurilingüisme

A l’Escola Teide s’ofereixen classes en quatre llengües diferents: català, castellà, anglès i alemany.

La llengua anglesa es potencia ampliament a l’horari de Educació Infantil i Educació Primària amb assignatures com MoveitStoryTimeLegoLand, així com a l’Educació Secundària amb estades a l’estranger i el programa Diploma Dual de l’Academica International Studies.

Però també entenem la importància de l’aprenentatge de llengües estrangeres. És per aquest motiu que no només treballem l’anglès, sinó que els nostres alumnes tenen l’oportunitat d’aprendre la llengua alemana a partir de 6è d’Educació Primària fins a 4t d’ESO.

Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics (STEAM)

Els més joves són una generació digital i és per aquest motiu que des de l’escola apostem per formar alumnes responsables digitalment a través del treball amb iPads des de 3r d’Educació Primària fins a 4t d’ESO.

De la mateixa manera, apostem per la tecnologia, les arts i la robòtica des de Educació Infantil fins a l’últim any d’Educació Secundària, estimulant així la creativitat, el pensament crític i el treball en equip.