Educació Infantil

A Educació infantil fomentem el creixement personal i acadèmic dels alumnes, fem una aposta clara per l’ús educatiu de les noves tecnologies i l'Escola multilingüe.

El segon cicle de l’etapa d’eduació infantil(3-6 anys), és el moment en què els nens s’incorporen a l’escola i suposa un moment fonamental en el creixement personal de l’infant. Al llarg de l’etapa d’educació infantil, doncs, caldrà desenvolupar unes capacitats motrius, cognitives, emocionals o d’equilibri personal, relacionals, i d’inserció i actuació social, amb l’objectiu d’educar per viure i conviure en el nostre món actual. El fet de ser una escola petita amb una sola línea ens permet tenir cura d’aquest procés i permetre que els nens i les nenes s’incorporin a l’escola en un entorn acollidor i plenament controlat.

​Com a la resta d’etapes, la nostra escola, a més del curriculum que s’imparteix a tots els centres públics, disposa d’una sèrie d’hores addicionals (concretament una hora diària) en què es treballen continguts complementaris i que aborden el procés formatiu de l’infant des d’un perspectiva més global. Concretament, a les hores complementàries es realitzen els tallers d’anglès, creatiu, musical, de psicomotricitat i el dels petits exploradors.

Per tal de conèixer què es fa en aquest darrer taller, ja teniu disponible el nou blog d’educació Infantil: Els Petits Exploradors del Teide. En aquest espai podreu consultar tota la informació d’allò que fan els alumnes més petits de l’escola.

Horaris

Aquests són els horaris d'Educació infantil. En aquesta etapa tant els horaris com la programació són oberts, flexibles i s’adapten a les característiques del grup classe i a les necessitats de cada moment. L’esbarjo és un espai més d’aprenentatge de joc i de relació.

Descarrega't l'horari de P3, P4 i P5.