Educació Infantil

A Educació infantil fomentem el creixement personal i acadèmic dels alumnes, fem una aposta clara per l’ús educatiu de les noves tecnologies i l'Escola multilingüe.

El segon cicle de l’etapa d’eduació infantil(3-6 anys), és el moment en què els nens s’incorporen a l’escola i suposa un moment fonamental en el creixement personal de l’infant. Al llarg de l’etapa d’educació infantil, doncs, caldrà desenvolupar unes capacitats motrius, cognitives, emocionals o d’equilibri personal, relacionals, i d’inserció i actuació social, amb l’objectiu d’educar per viure i conviure en el nostre món actual. El fet de ser una escola petita amb una sola línea ens permet tenir cura d’aquest procés i permetre que els nens i les nenes s’incorporin a l’escola en un entorn acollidor i plenament controlat.

​Com a la resta d’etapes, la nostra escola, a més del curriculum que s’imparteix a tots els centres públics, disposa d’una sèrie d’hores addicionals (concretament una hora diària) en què es treballen continguts complementaris i que aborden el procés formatiu de l’infant des d’un perspectiva més global. Concretament, a les hores complementàries es realitzen els tallers d’anglès, creatiu, musical, de psicomotricitat i el dels petits exploradors.

Per tal de conèixer què es fa en aquest darrer taller, ja teniu disponible el nou blog d’educació Infantil: Els Petits Exploradors del Teide. En aquest espai podreu consultar tota la informació d’allò que fan els alumnes més petits de l’escola.

20180622_123409.jpg

Horaris

Aquests són els horaris d'Educació infantil. En aquesta etapa tant els horaris com la programació són oberts, flexibles i s’adapten a les característiques del grup classe i a les necessitats de cada moment. L’esbarjo és un espai més d’aprenentatge de joc i de relació.

Descarrega't l'horari de P3, P4 i P5.