“LA TEVA RECEPTA TÉ PREMI”

CONCURS DE CUINA SANA DE PARTICIPACIÓ FAMILIAR

Iniciem una nova activitat familiar en la que hi podrem participar tots/es. Com podem participar?

• Escriure una recepta de cuina apropiada per a tota la família ( entrants, primer plat, segon plat, postres) que sigui ben saludable ( productes de temporada), entre pares i fills.

• Presentar-la a secretaria abans del dia 15 de cada mes. Ha de ser una recepta nova cada mes.

• El nostre jurat triarà la recepta més adient per a una família.

• El jurat el formen el nostre cuiner, un representant de l'AMPA i un professor de l'escola.

• La recepta guanyadora es publicarà juntament amb el menú del més següent i la família rebrà un petit obsequi.

US HI ESPEREM!