Benvolgudes famílies cooperativistes,

Desprès d’un   temps d’estiu, de descans i de preparació del nou curs ,   donem  la benvinguda al  nou curs escolar,  curs 2017-18.

Un curs que comencem amb il.lusió , amb ganes i amb  projectes  per cada etapa i cada cicle que  fan realitat el nostre projecte  d’escola.  Una escola que  volem ser cada vegada més participativa des de les diverses  vessants  de les que  que en formem part: pares i mares, claustre de professorat,  personal no docent,  i l’ALUMNAT. La nostra característica principal com a escola cooperativa  és la de  treballar per un  objectiu comú i és per aquest motiu que coincidim en un punt  :  preparar  a tots els nostres  infants i joves  per a la societat actual;   fer-los competents per enforntar-se  al món , tant des de la vessant més acadèmica  com a la més personal i emocional  així com aconseguir ,plegats , proporcionar les eines  per fer d’ells unes persones  amb VALORS, CULTURA D’ESFORÇ  i capaços de trobar  la FELICITAT que tothom mereix.

Agrair-vos  , pares i mares cooperativistes, la vostra confiança en   nosaltres, professionals de l’educació  i  encoratjar-vos  a la  vostra participación activa en aquest repte  maravellòs que és l’educació .

Bon curs 2017-18!!!

Imma Quintín