Como exalumna del Teide puedo decir que a parte de haber aprendido muchísimo he crecido como persona. He disfrutado muchísimo, me he divertido y lo más importante, me he llevado a personas en las que sé que puedo confiar. Después de trece años, no puedo estar más orgullosa de formar parte de esta pequeña família.

Paula Tolosa

Estudiant de Batxillerat

Fa 7 anys que vaig sortir del Teide i penso que és un lloc magnífic on aprendre i créixer com a persona. El fet de ser una escola petita fa que sigui molt acollidora i que la relació entre els alumnes i els professors sigui molt propera. Crec que aquest és un aspecte molt positiu, ja que si tens cap problema, sempre hi ha algú disposat a ajudar-te, ja siguin professors o qualsevol altre treballador de l'escola. A més, la qualitat de l'ensenyament és molt bona i els alumnes surten molt preparats de cara al futur.

Mònica Rodríguez

Traductora. Estudiant de Màster a la UPC.

La meva estada a l’Escola Teide va ser molt positiva. Els professors, a més d’ensenyar una metodologia de treball efectiva, eduquen els alumnes en el respecte, els escolten i creen un ambient el més familiar possible. El Teide rep els alumnes amb els seus coneixements i treballen al voltant d’aquests.

Alba Beltrán

Estudiant de Grau en Comunicació a la UB.

Please reload

Com exaluma del Teide he de dir que estic molt agraïda amb tot el personal. Vaig arribar com una alumna nova i em vaig sentir acollida per tothom. La meva adolescència va ser una mica rebel i van saber controlar el meu caràcter i reconduir-lo. El meu tutor sempre va estar al meu costat i em va ajudar molt.

Sara Pintor

Mestra d'educació infantil i primària per la UIC.

Please reload

La meva etapa educativa a l’escola Teide va ser molt gratificant perquè el fet de que sigui una escola molt familiar, fa que es creï un vincle molt important entre el professorat, l’alumnat i les famílies que treballant cooperativament, ajudant al desenvolupament dels alumnes. A més, al ser una escola d’una única línia per curs, fa que es creï un vincle especial entre companys que encara que ja no estiguem a l’escola es segueix mantenint.

Anna Labad

Estudiant del doble grau d’Educació Infantil i Primària en anglès a la URL (Blanquerna).

Please reload

Tot el personal de l'escola Teide va ser com una segona família des d'infantil fins a l'ESO. Durant tots aquests anys ens han recolzat en els nostres millors i pitjors moments i ens han donat les eines necessàries per poder aconseguir tot el que ens proposem.

Marta Granados

Estudiant del Grau en Enginyeria Física a la UPC.