Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars formen part del nostre projecte educatiu, són gestionades per l’equip directiu i l’AMPA i les realitzen monitors especialitzats. S'ofereixen les següents activitats:

Llengua anglesa

En horari de migdia i per alumnat d' Educació Infantil i Educació Primària. Amb professorat nadiu.

Natació

Classes de natació per a Educació Infantil els dimecres de 16:00 a 17:30 de la tarda i 1r/2n d'Educació Primària els dijous de 16:00 a 17:30 de la tarda. Amb servei de monitoratge i d’autocar (baixada).

Tallers de cuina

Tallers de cuina per alumnes i famílies (cuina tradicional festiva i/o cultural).

L’AMPA organitza les activitats extraescolars següents:

• Multiesports (E. Primària).

• Patinatge (E. Infantil i e. Primària).

• Danses urbanes.

• Futbol.

• Escacs.

• Tallers i xerrades per pares/alumnes.

• Festes de Nadal, rua de Carnestoltes i fi de curs.

Les famílies interessades a inscriure els seus fills, poden posar-se en contacte amb l’AMPA. A l’inici de cada curs es fa arribar a totes les famílies dels alumnes el programa d’activitats i les condicions.

A més, amb l’objectiu de fomentar la vida cultural a l’escola, les activitats interdisciplinàries i la relació entre els alumnes de diferents cursos i professors, s’ofereixen sortides voluntàries al teatre fora de l’horari i dies lectius per l’alumnat de l’ ESO.